Re: NFS in 2.2.11 (possibly 2.2.x) sucks BIGTIME.

Matthias Wenzel (wenzel@mikrosys.fh-furtwangen.de)
Thu, 26 Aug 1999 15:12:21 +0200 (MET DST)

OOPS, somehow this mail got f***ed up !
we now are included at a linux-kernel-list!

On Thu, 26 Aug 1999, John Strange wrote:

> MT Mailing List
>
> Matthias Wenzel wrote:
> Date: Thu, 26 Aug 1999 06:22:52 -0400

> Findet das auch noch in einer Woche statt?
>
> Joachim

naja das Fescht beginnt am SA, und dauert 2 Wochen. ich bin aber nur am
ersten wochenende da. jetzt tretet euch mal in den arsch und kommt
einfach!
gibts eichentlich noch noch andere MUCS, ausser dir, joe?

[ganz schoen verholt diese mail, naja wenigstens kriegens die
linux-kernel-buben mit, Tssss]

matze

> charset="iso-8859-1"

> --
> Motorola GmbH
> Imaging & Entertainment Solutions Digital TV Operations
> Joachim Fader phone: ++49 (89) 92103 - 846
> 81829 Muenchen email: r46685@email.sps.mot.com
> MSN Messenger Service lets you stay in touch instantly with
> your family & friends - Visit http://messenger.msn.com

matthias wenzel
mwenzel@bigfoot.com
www.crosswinds.net/~mazzoo

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe linux-kernel" in
the body of a message to majordomo@vger.rutgers.edu
Please read the FAQ at http://www.tux.org/lkml/