[no subject]

From: orlando moris
Date: Tue Feb 01 2022 - 06:47:29 EST

Hei, Vær vennlig å informere om at denne e-posten som kom til
postkassen din ikke er en feil, men ble spesifikt adressert til deg
for vurdering. Jeg har et forslag på ($7.500.000.00) etterlatt av min
avdøde klient Ingeniør Carlos som har samme navn som deg, som pleide å
jobbe og bodde her i Lome Togo Min avdøde klient og familie var
involvert i en bilulykke som tok livet av dem . Jeg kontakter deg som
pårørende til avdøde slik at du kan motta midlene ved krav. Etter ditt
raske svar vil jeg informere deg om modusene for
gjennomføring av denne pakt., kontakt meg på denne e-posten
(orlandomoris56@xxxxxxxxx )