LÅdzu, jums ir masÄÅa

From: Alima Abdel Hamid
Date: Mon Apr 13 2009 - 09:38:22 EST

Mans dievs,
Es zinu Åo pasts nonÄks jÅs kÄ pÄrsteigums, jo mÄs neesam atbilst vai bija iepriekÅÄjÄ korespondenci, lÅdzu, dariet sedz ar mani par neÄrtÄbÄm, es tieÅÄm vÄlÄtos ir labas attiecÄbas ar jums, un i ir ÄpaÅs iemesls, kÄpÄc es nolÄma uzrakstÄt jums steidzamÄbas dÄÄ manu situÄciju.
Tas dod man vairÄk prieks, jo man domÄt, ka mums abÄm ir jÄbÅt atvÄrtai domÄjoÅiem un neliekuÄotu kÄ zinÄt otra dziÄi uz leju, daÄa mana vientulÄba un domas, pirms es turpinÄt let mani iepazÄstinÄt sevi pilnÄbÄ you,
Es esmu garÄm Alima Abdel Hamid no Kongo DemokrÄtiskÄs Republikas, patvÄruma meklÄtÄjam Åeit DakÄrÄ, SenegÄlÄ, RietumÄfrikÄ. Esmu 25 gadus vecs skaists vienu jaunieÅu melnÄs Äfrikas sieviete, es vÄlÄtos pieteikties, izmantojot Åo vidÄja jÅsu sadarbÄbu un nodroÅinÄt iespÄju ieguldÄt un darÄt kopÄgu uzÅÄmumu ar jums jÅsu valstÄ.
Man ir ievÄrojams kapitÄla naudas summu, deponÄ bankÄ LielbritÄnija mans vÄlu tÄvs, ko es honourably plÄno investÄt savu valsti ienesÄga biznesa darÄjumus kas jums ir, lai konsultÄtu un izpildÄt minÄtÄs riska tur par savstarpÄju labumu gan no mums. JÅsu spÄj sadarbÄba ir kÄÅt par manu biznesa partneri savÄ valstÄ un radÄtu idejas par to, kÄ nauda tiks ieguldÄta, pienÄcÄgi pÄrvaldÄti un veida investÄcijas pÄc tam, kad nauda tiek pÄrsÅtÄtas uz jÅsu apcietinÄjumu ar jÅsu palÄdzÄbu un palÄdzÄbu. TikmÄr uz norÄdi par savu vÄlmi, lai rÄkotos ar Åo darÄjumu cieÅu, aizsargÄjot mÅsu intereses, un pÄc klientu pieÅemÅana Åo priekÅlikumu, es gribÄtu sniegt jums pilnÄgu detalizÄtu informÄciju, procedÅru, summa iesaistÄt un savstarpÄji vienoties par savu Äpatsvaru vai daÄu saimniecÄbas, lai palÄdzÄtu man, lai nodroÅinÄtu atbrÄvoÅanu no noguldÄjuma un ieguldÄt naudu savÄ valstÄ ar savu pareizu apsaimniekoÅanu un aprÅpi.
Es bÅtu priecÄgs rezervÄt ÅajÄ ziÅÄ, un iespÄja, lai jÅs, ja to vÄlas, taÄu aicinu jÅs, lai dotu Åo jautÄjumu jÅsu tÅlÄtÄju uzmanÄbu, ko tÄ ir pelnÄjusi. Ja Åis priekÅlikums ir pieÅemams, lÅdzu, neveiciet nepamatotas priekÅrocÄbas, uzticÄbas I dÄvinÄt par jums un jÅsu steidzamu atbildi ir Äoti nepiecieÅams, sÄkÄka informÄcija. Es jums manu tÄlruÅa numuru, pÄc pieprasÄjuma, gaida jÅsu vaÄsirdÄgs un pozitÄvu atbildi, kÄ arÄ savstarpÄji veselÄga biznesa attiecÄbas ar Jums. LÅdzu, ja jÅs interesÄ do sazinieties ar mani caur manu citu e-pasta ÅÄdi: (aliabdel001@xxxxxxxxx)
Ar laba vÄlÄjumiem,
Alima.

LÅdzu, ja jÅs interesÄ do sazinieties ar mani caur manu citu e-pasta ÅÄdi: (aliabdel001@xxxxxxxxx)