Hello Dear

From: Sargent Sandra
Date: Sun Nov 26 2023 - 02:59:12 EST

Günaydın Bay/Bayan,

İletişiminizi, yakın zamanda sonuçlanan Dünya Kanser Liderleri
Zirvesi 2023'e katılan hastane müdürümden aldım, ona çok önemli
bir şey için kanser tedavisi destek programı için güvenilir bir
bağlantıya ihtiyacım olduğunu sordum ve bunu kendisine
açıklamadım. ve bana 2 iletişim e-postası verdi, ancak
profilinizi inceledikten sonra ilk olarak size yazmaya karar
verdim.

Dinleyicilerinizi alabilir miyim, ben Amerika Birleşik
Devletleri'nden bir dul, resmi bir ABD Deniz Subayı ve kanser
hastasıyım, Ukrayna dışında eski resmi patronumu/Koca Yatırımımı
yeniden kurmamda bana kimin yardımcı olacağını çaresizce
arıyorum.

Yardım edebilir misin? adım Sandra Banas