TOTO JE VÁŠ DAROVACÍ KÓD: [DFDW43034RW2023]

From: Pan Richard Wahl
Date: Sun Sep 24 2023 - 21:46:47 EST

Drahý príteli,

Jsem Richard Wahl z Vernon Township, New Jersey, USA. Je mi 52 let a vyhrál jsem jackpot 533 milionu $ Mega Millions, což je jeden z nejvetších jackpotu v loterii. Zasílám vám tuto zprávu, abych vás požádal o souhlas s uskutecnením fundraisingového projektu, který jsem již dlouho chtel uskutecnit.

Sotva ti to pripadá podezrelé, i když je pravda, že me neznáš a že já neznám tebe. Mám rakovinu v terminálním stádiu. Muj ošetrující lékar mi práve rekl, že mé dny jsou secteny kvuli mému zhoršujícímu se zdraví. Podle doktora se mi v mozkové kleci chystá usadit kulka. Trpím touto nemocí více než 3 roky a prošel jsem spoustou lécby, abych ji vylécil. Vetšinu svého majetku jsem rozdal rade charitativních organizací a organizací a dobrovolne jsem vám dal (€ 2,000,000'00 EUR) jako dárek a doufám, že s tím udeláte dobré veci.

Mužete prosím overit mé výhry prostrednictvím stránky YouTube. VIDÍTE ME ZDE https://www.youtube.com/watch?v=tne02ExNDrw

TOTO JE VÁŠ DAROVACÍ KÓD: [DFDW43034RW2023]

Odpovezte na tento e-mail a uvedte kód daru: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prijmete prosím muj dar. Mám cástku (€ 2,000,000'00 EUR) jako dar. Prijmete prosím tuto cástku, protože pro vás muže být velkým prínosem. Pokud prijmete moji nabídku, musíte mi odpovedet prímo prostrednictvím e-mailu: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Cítím se velmi špatne a mám velký strach, v noci ani ve dne skoro nespím. Nemohu zemrít bez darování všech techto penez, jinak si myslím, že by to bylo plýtvání. Toto je mé nejzazší prání a prosím, pracujte se mnou a provedte to. Možná budu mít pár mesícu života na této nádherné zemi, ale chci cinit dobro vámi a ostatními. Chci, aby si mé jméno pamatovali na zemi i v nebi.

Snažím se oslovit neziskové sirotcince a prispet ke zmírnení chudoby a poskytnout náležitou zdravotní péci jednotlivcum, zejména behem této svetové pandemie a inflace. Byl bych také rád, kdybyste cást tohoto daru investovali do verejné infrastruktury, abyste pomohli nezamestnaným lidem ve vaší zemi nabízet práci. Vybral jsem si te, protože ti verím. Potrebuji vaši plnou spolupráci ohledne tohoto daru. Zde je vámi zvolený tajný kód: [DFDW43034RW2023] a prosím, nesdelujte kód nikomu, pokud máte zájem a jste ochotni se mnou spolupracovat. Kontaktujte me prosím s vaším darovacím/tajným kódem [DFDW43034RW2023] a celým jménem zde na muj soukromý e-mail: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pan Richard Wahl
Email: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Address: Vernon Township, New Jersey, USA
Richard Wahl Foundation