Duležitá zpráva; € 2,000,000'00 EUR

From: Pan Richard Wahl
Date: Thu Jul 27 2023 - 09:57:42 EST

Drahý príteli,

Jsem pan Richard Wahl, mega vítez 533 milionu $ v jackpotu Mega Millions. Daruji 5 náhodne vybraným lidem. Pokud obdržíte tento e-mail, byl váš e-mail vybrán po roztocení koule. Vetšinu svého majetku jsem rozdal rade charitativních organizací a organizací. Dobrovolne jsem se rozhodl venovat vám cástku € 2,000,000'00 EUR jako jednomu z 5 vybraných, abych si overil své výhry prostrednictvím níže uvedené stránky YouTube.

VIDÍTE ME ZDE https://www.youtube.com/watch?v=tne02ExNDrw

TOTO JE VÁŠ DAROVACÍ KÓD: [DFDW43034RW2023]

Odpovezte na tento e-mail a uvedte kód daru: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Doufám, že vám a vaší rodine udelám radost.

Pozdravy,
Pan Richard Wahl