DOBRE WIEŚCI

From: Mrs. Betty Rawlings
Date: Thu Feb 17 2022 - 10:21:54 EST

PRZECZYTAJ I ZROZUM PRAWDĘ O SWOICH FUNDUSZACH.

Dzień dobry Szanowny Panie/Szanowna Pani.
Jestem pani Betty Rawlings, jestem obywatelką USA, mam 48 lat.
Mieszkam tutaj, w New Braunfels w Teksasie. Mój adres zamieszkania
jest następujący. 108 Sąd Crocketta. Mieszkanie 303, Chicago, Stany
Zjednoczone. Myślę o przeprowadzce, ponieważ jestem teraz bogata.
Jestem jednym z tych, którzy przed laty brali udział w odszkodowaniu w
Afryce i odmówiono mi wypłaty, zapłaciłem ponad 52 000 dolarów podczas
pobytu w Stanach Zjednoczonych, próbując uzyskać moją wypłatę,
wszystko bezskutecznie.

Zdecydowałem się pojechać do Afryki, Togo ze wszystkimi dokumentami
odszkodowawczymi i zostałem poinstruowany, aby spotkać się z
prawnikiem Oscarem Luisem (obywatel Wielkiej Brytanii), który jest
przewodniczącym KOMITETU DS. ODSZKODOWANIA, skontaktowałem się z nim i
wszystko mi wyjaśnił. Powiedział, że ci, którzy skontaktowali się ze
mną przez e-mail, są fałszywi, ponieważ ustawa o dziedziczeniu /
odszkodowaniu wyraźnie stanowi, że
beneficjent/odbiorca jest zwolniony z ponoszenia jakichkolwiek opłat
lub prowizji z własnej kieszeni w celu otrzymania takich środków.

Prawnik Oscar Louis zabrał mnie do Banku Płatniczego, gdzie
przedstawił wszystkie dokumenty, które mi odpowiadały. W tej chwili
jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie, ponieważ otrzymałem środki
kompensacyjne w wysokości (950 000 USD) Dodatkowo prawnik Oscar Luis
pokazał mi pełne informacje o tych, którzy jeszcze nie otrzymali
swoich wpłat i zobaczyłem ich nazwisko i adres e-mail jako jeden z
beneficjentów, dlatego postanowił wysłać Ci e-mail, aby przestać
zajmować się tymi osobami, nie są z Twoimi środkami, tylko z Tobą
zarabiają.
Radzę skontaktować się bezpośrednio z adwokatem Oscarem Luisem,
korzystając z poniższych informacji.

DOM NAGRODY ODSZKODOWANIA

Imię i nazwisko: prawnik Óscar Luis
E-mail: britishtreasuryau@xxxxxxxxx

Poniżej wymienione są nazwy mafii i banków stojących za nie publikacją
ich fundusze, które udało mi się wymknąć dla twojego miłego przejrzenia.

1) Jan Kofi
2) Andy Misra
3) Rosa Ibrahim
4) Wielebny Eric Smith
5) Susan Robinson
6) Tomas Adeniran itp.

Jedyne pieniądze, jakie zapłaciłem po spotkaniu z adwokatem Oscarem
Luisem, to tylko 290 USD za podpisanie i opieczętowanie dokumentów
oraz opłaty za konsultacje adwokata, odnotuj to.

UWAGA: POWTARZAM JEDYNE PIENIĄDZE, KTÓRE MUSISZ ZAPŁACIĆ I KTÓRE
ZAPŁACIŁEM RÓWNIEŻ TO 290 USD ZA WYSYŁKĘ OPŁATY NAŁOŻONE PRZEZ RZĄD NA
ICH FUNDUSZ.

Jeszcze raz przestań kontaktować się z osobami z licznymi
roszczeniami/płatnościami, radzę skontaktować się z adwokatem Oscarem
Luis, aby mógł dostarczyć od niego środki, zamiast zajmować się
kłamcami, którzy poproszą go o różne rodzaje pieniędzy, aby
sfinalizować transakcję.

Dziękuję i nadal bądź błogosławiony.

Pani Betty Rawlings.