RE

From: marvin phillip
Date: Thu Dec 16 2021 - 07:57:18 EST

Bună ziua, Vă rugăm să fiți informat că acest e-mail care a ajuns la
căsuța dvs. poștală nu este o eroare, ci v-a fost adresat în mod
special pentru a fi luat în considerare. Am o propunere de
(7.500.000,00 USD) lăsată de regretatul meu client, Inginerul Carlos,
care poartă același nume cu tine, care obișnuia să lucreze și a locuit
aici, în Lome, Togo. Răposatul meu client și familia au fost implicați
într-un accident de mașină care le-a luat viața. . Vă contactez în
calitate de rudă apropiată a defunctului, astfel încât să puteți primi
fondurile în cazul cererilor. După răspunsul dvs. rapid, vă voi
informa modalitățile de executare a acestui legământ, contactați-mă pe
acest e-mail (marvinphillip002@xxxxxxxxx)