Sveiki, saņēmējs

From: Hakim Al-Rashid
Date: Thu Nov 04 2021 - 16:11:09 EST

Labdien, saņēmēj

Es esmu Hamids Abbass, Turcijas Vaqif Bank darbinieks. Es sazinājos
ar jums ar ieteikumu, un tiks novērtēta jūsu lielākā interese. Tas
attiecas uz mirušu klientu, kurš 2003. gadā cieta autoavārijā uz
Stambulas šosejas. Viņš man bija uzticams klients. Pirms viņa nāves
manu klientu (36 000 000,00 USD) turēja apcietinājumā mana finanšu
iestāde šeit, Turcijā, dokumenti, kas attiecas uz šiem darījumiem,
liecina, ka prasības var iesniegt tikai viņa tiešais ģimenes loceklis.
Diemžēl viņa nāves brīdī viņam nebija testamenta.
Visi centieni neatklāja nekādu saistību ar kādu no viņa ģimenes
locekļiem. Taču jaunais ES likums par
mantojumiem/aizdevumiem/līdzekļiem paredz termiņu, kurā šādus kredītus
var pieņemt. Finanšu iestāde man lika parādīt tuvāko radinieku, kurš
pieprasīs līdzekļus un uz augšu. Ja jūs atsakāties atbildēt uz šo
ultimātu, finansiālā situācija juridiski ļaus iestādei ziņot par šiem
līdzekļiem ES Centrālajai bankai kā nepieprasītiem līdzekļiem.
Es un mans kolēģis esam radījuši visus nepieciešamos nosacījumus
šo līdzekļu atbrīvošanai, un es plānoju iepazīstināt jūs ar šo iespēju
kā finansējuma saņēmēju. Lūdzu, ņemiet vērā, ka man ir likumīgi
sniegta visa nepieciešamā informācija/dokumenti šim fondam. Lūdzu,
sniedziet man savas atsauksmes, nosūtot atbildi uz šo e-pasta adresi:
mortgagealtegra@xxxxxxxxx

Sveicieni.
Hamids Abass

Lūdzu, ņemiet vērā: uz atsauksmēm tiks atbildēts darba laikā, un jūs
esat rūpīgi izvēlēts, lai izmantotu šo privilēģiju/iespēju