HELLO

From: amos ben
Date: Tue Aug 03 2021 - 12:40:01 EST

Հարգելի հաղթող,

Wouldանկանում եմ շնորհավորել ձեզ այս մեծ հաղթանակի կապակցությամբ, որտեղ
Ես զանգահարեցի ձեր էլ. Ուզում եմ, որ իմանաս
Այն, ինչ վիճակախաղը նշում է ամեն տարի (Molotrie 2021): Ահա ա
կայք, որտեղ կարող եք ստուգել այն.

(https://www.lotteryusa.com/missouri/lotto/year):

(Հաղթող համարը ՝ 3 - 5 - 18 - 36 - 39 - 41)

Վիճակախաղ ՝ 3 միլիոն դոլար

Բոլոր մասնակիցներն ընտրվել են համակարգի միջոցով
Համակարգչային քվեարկություն:
Բաղկացած է Microsoft YAHOO / GMAIL / HOTMAIL / OUTLOOK ծրագրից

Ավելի քան 20,000 ընկերությունների և 3,000,000 էլեկտրոնային հասցեների օգտվողներ:
Եվ եզակի անուններ ամբողջ աշխարհից:

Փաստորեն, ձեր էլ. Հասցեն հասցե էր
Նշված էլ. Հասցեներ
Ո՞վ շահեց այս տարի ազգային հովանավորվող վիճակախաղի խաղը (Molotrie 2021):

Ձեր 3 մլն դոլարի գումարը կփոխանցվի ձեզ Western- ի միջոցով
Միություն ձեր անունով,

Ուղարկեք ձեր ամբողջական տվյալները Թոնի Էլումելու ուղեգրման գրասենյակին
ստանալ 5,000 -ական հատ
Մեկ օր, մինչև ձեր միջոցները հաստատեն 3 միլիոն դոլար

Փոստ [westuniontogounionpayment@xxxxxxxxx]
Ուղարկեք ձեր ամբողջական տվյալները Թոնի Էլումելուին, ինչպես ցույց է տրված ստորև

քո լրիվ անունը.........
Քո երկիրը......
Ձեր հեռախոսի համարը .....
Ձեր անձնագրի պատճենը .......