CZEÅÄ

From: Ali Omar
Date: Sun Apr 12 2020 - 02:20:43 EST

--
CzeÅÄ, jestem Ali Omar, jestem menedÅerem banku tutaj w Dubaju. SkontaktowaÅem siÄ z TobÄ w sprawie konta naleÅÄcego do obywatela Twojego kraju, Polski. Ten czÅowiek zmarÅ 12 lat temu i nie wspomniaÅ o nikim, kto odziedziczy fundusz. Bank upowaÅniÅ mnie do znalezienia krewnego zmarÅego klienta, ale go nie znalazÅem. to konto zostanie zamroÅone, jeÅli nikt nie wystÄpi o fundusz, wiÄc postanowiÅem przedyskutowaÄ ten temat dla naszej obopÃlnej korzyÅci. napisz na mÃj e-mail, aby uzyskaÄ wiÄcej informacji. (Alitarakomar4669@xxxxxxxxx)

Z powaÅaniem,
Ali Omar