CzeÅÄ sÅodka!!!

From: Wesley
Date: Mon Aug 20 2018 - 05:49:49 EST

Jak siÄ dzisiaj czujesz, mam nadziejÄ, Åe wszystko jest w porzÄdku, cieszÄ siÄ, Åe mogÄ siÄ z tobÄ spotkaÄ. W kaÅdym razie jestem Wesley ze StanÃw Zjednoczonych Ameryki, przebywa obecnie w Syrii na misjÄ pokojowÄ. ChcÄ ciÄ lepiej poznaÄ, jeÅli mogÄ byÄ odwaÅny. UwaÅam siÄ za Åatwego czÅowieka, a obecnie szukam zwiÄzku, w ktÃrym czujÄ siÄ kochany. ProszÄ wybaczyÄ moje maniery, nie jestem dobry, jeÅli chodzi o Internet, poniewaÅ to nie jest moja dziedzina. W Syrii nie wolno nam wychodziÄ, co sprawia, Åe jest dla mnie bardzo znudzony, wiÄc myÅlÄ, Åe potrzebujÄ przyjaciela do rozmowy z podtrzymuj mnie.