HOPE TO HEAR FROM YOU

From: Miss Nadege
Date: Fri Jan 26 2018 - 07:46:49 EST

Merhaba hayatÄm,

TanÄÅtÄÄÄmÄza memnun oldum, adÄm Bayan Nadege Yann, arkadaÅ olabilir
miyiz? Sizden haber almak istiyoruz, bÃylece birbirimizi Ãok iyi
tanÄyoruz, ÃoÄunlukla hayatta meseleleri seviyoruz,

Bu arada, yardÄmÄnÄz iÃin neden aradÄÄÄmÄzÄn baÅlÄca nedeni, bir
miktar para nedeniyle geà babamÄn Cotonou'daki bankalardan birinde
yatÄrdÄÄÄ miktardÄr (6.250 milyon avro). banka mÃdÃrà tarafÄndan,
mÃlteci statÃsÃnden dolayÄ fon talebinde bulunmak iÃin yedieminimi
tutacak yabancÄ bir ortak aramasÄnÄ tavsiye ettiler. Ve Ãlkenizdeki
fonun devri ve beyannamesi iÃin bana yardÄm etmeyi kabul ettiÄinizin
onaylanmasÄ iÃin gerekli belgeleri size gÃnderirim. Bana bir yatÄrÄmda
yardÄmcÄ olacaksÄnÄz, ayrÄca hizmetlerimin toplam parasÄnÄn% 40'ÄnÄ
telafi etmek niyetimdir ve bakiye iÅyerinizdeki sermayem olsun.

Fonun talep edildiÄinde bana ilgi duyuyorsanÄz, lÃtfen bana geri
dÃnÃn; bÃylece, fonun yatÄrÄldÄÄÄ bankanÄn tÃm ayrÄntÄlarÄnÄ /
irtibatÄnÄ vereceÄim. DÃrÃst olmak gerekirse, eÄitimime devam etmem
iÃin Ãlkemize gelmeden Ãnce fonun banka hesabÄnÄza aktarÄlmasÄnÄ
istiyorum, ayrÄca size fotoÄraflarÄmÄ gÃndereceÄim ve kendim hakkÄnda
daha fazla bilgi veriyorum, e-posta adresim missnadegey@xxxxxxxxxx

YakÄnda senden duymak iÃin bekliyor.
Bayan Nadege Yann