Hello Dear

From: Rachael Dweck
Date: Mon Oct 17 2016 - 13:24:51 EST

Hello Dear

I have been looking for an opportunity to contact you,i hope you are fine, sorry for the inconveniences but i really need to discuss an important matter with you like a good friend. My name is Rachael Dweck (female). thanks
Hallo sehr geehrter

Ich habe auf der Suche nach einer MÃglichkeit, um Sie zu kontaktieren, ich hoffe, Sie sind in Ordnung, sorry fÃr die Unannehmlichkeiten, aber ich brauche wirklich eine wichtige Angelegenheit zu besprechen mit Ihnen einen guten Freund mÃgen. Mein Name ist Rachael Dweck (weiblich). Vielen Dank