Ahoj....

From: Xiao
Date: Fri Sep 02 2016 - 21:23:59 EST

Ahoj....,

Jsem zastupující investicní zájem ze strany Thajska mají zájem
zahranicních investic zahrnující velký objem finančních
prostredků, pro které se snazíme svou úcast jako v zámoří
zástupce zvládnout investice. Muj klient, který je rodák z Thajska, má
nejaké peníze ze svých obchodních úspor chce investovat na základě
kvalifikovaných zahranicních partnerství. Pokud máte pocit nakloněni
vyzádaná roli, uvedte o rychlou odezvu, takze já vám muze poskytnout dalsi
podrobnosti spolupráce.

Mejte vsak na pameti, ze se jedná o legitimní transakce a tesím se na vase
rychlé odpovedi na muj soukromý e-mail níze:

Pozdravy,
dngsn113@xxxxxxxxx
Barr. Xiaodong Su