Attn: 08/03/2016

From: Fredrick Whitfield
Date: Tue Mar 08 2016 - 03:41:48 EST

Jag ber om ursÃkt tvà hav grÃvde i din integritet.

ÂJag Ãr Mr Frederick Whitfield Operations Manger av UBS Investment Bank London. Att den officiella huvudet av alla bankverksamhet i operationsavdelningen, jag upptÃckte en Ãvergiven summan av  15 miljoner Great British pund (Femton miljoner Brittiska pund) pà ett konto ATT tillhÃr en av vÃra utlÃndska kunder Late Mr Thomas J. Stewart SOM tyvÃrr miste livet i en hemsk helikopterolycka. Thomas J. Stewart var 64 Ãr gammal NÃrs ORO hans hustru Madena, hans enda dotter Sydney dog ââi en helikopterolycka. Du kan fà mer information om kraschen frÃn webbsidan adress nedan:

http://www.cbsnews.com/news/helicopter-crash-kills-5-in-phoenix/

Nu Ãr vÃr bank er vÃntar ange nÃgon av de anhÃriga tvà komma upp fÃr pÃstÃendet av arvsfonden men tyvÃrr alla anstrÃngningar Har vara ogiltiga. I Personligt havebeen mÃlet att hitta Varken anhÃriga eller nÃgon nÃrmast slÃkt tvà Mr. Thomas.
ÂPà detta avseende, jag sÃker ditt medgivande tvà gÃva dig som de anhÃriga / vilja mottagaren til avlidna SA intÃkterna frÃn detta konto vÃrderas till  15 miljoner stora brittiska pund kan utbetalas till dig.

Detta kommer att betalas ut eller delas i disse procentsatser 60% till mig och 40% till dig. Jag kommer att fÃrse dig med all nÃdvÃndigt juridisk information s som kan Ãverutnyttjas fÃr att backa upp detta pÃstÃende vi cirka tvà make. Allt jag behÃver Ãr tvà ÃverfÃra ditt namn til handlingarna och legalisera pà British High Court fÃr tvà prov dig rÃttmÃtiga fÃrmÃnstagaren. Allt jag behÃver nu Ãr din Ãrliga samarbete, konfidentialitet och tillit tvà att vi ser denna transaktion igenom. I garantere dig 100% framgÃng och thatthis affÃr kommer att genomfÃras under tillÃmpningsomrÃdet fÃr lag och ogsà skyddar dig mot eventuella brott mot avtalet.

Ange mig fÃlgende SOM Det 7 arbetsdagar att kÃra igenom det:

1. Ditt fullstÃndiga namn:
2. Telefonnummer:
3. Kontaktadress:
4. Ãlder:
5. KÃn:
6. Yrke:

Ditt samtycke tvà denna e-post och fÃretags OM kommer att vara mycket uppskattat.

BÃsta hÃlsningar,
Mr. Frederick Whitfield