hej business anmodning

From: lamirada
Date: Thu Sep 25 2014 - 10:58:41 EST

hej business anmodning

Det er forstÃeligt, at du kan vÃre en smule betÃnkelig, fordi du ikke kender mig , tilgiv venligst denne usÃdvanlige mÃde at kontakte dig, men denne sÃrlige brev / e-mail er af usÃdvanlig og meget privat karakter , som i kraft af mit udsigtspunkt position i min land Libyen , jeg har en lukrativ forretning forslag af fÃlles interesse til at dele med dig . Der er ingen mÃde for mig at vide, om jeg vil blive forstÃet rigtigt , men det er min pligt at skrive og nà ud til dig , stole pÃ, at du vil give dette forslag en positiv overvejelse.

Jeg er Rod Thompson en af direktÃrerne i en bank her i Libya.I bliver du nÃdt til at hjÃlpe mig i at udfÃre en virksomhed projekt fra vores bank vÃrd US $ 21,1 mio . Disse midler blev deponeret hos vores bank af en kunde i vores bank , der er statsborger { borger } af dit land / omrÃde , som desvÃrre dÃde for 10 Ãr siden . Jeg skal give dig mere information handler om denne operation , da jeg modtager dit svar.

send dit svar til denne e-mail -adresse: rodthompson50@xxxxxxx

Dr.Rod Thompson