Overføring av midler

From: M.Erwin.
Date: Sat Dec 21 2013 - 01:17:25 EST

Kjære venn,

God morgen,

Mitt navn er Michael Erwin, jeg jobber med en finans-hus her i Nederland.
Under min selskapets siste møte og undersøkelse av bankkontoene innenfor
vårt selskap, min avdeling fant en sovende konto med en enorm sum av US $
55,500,000.00 ($ 55.5 millioner) som ble avsatt
av en sen Mr. Williams fra England før hans død.
Fra vår undersøkelse hadde han ingen pårørende for å kreve disse midlene.
Ifølge den nederlandske bankregulering bare en utlending kan stå som
pårørende, med tanke på at innskyter var en ikke-nederlandsk.
Jeg trenger din tillatelse til å stå som en partner av vår avdøde kunde,
slik at midlene kan frigjøres og overføres til din bankkonto umiddelbart.
På slutten av transaksjonen 40% vil være for deg og 60% vil være for meg
og mine kolleger.
Jeg jobber fortsatt med den finansielle huset, og det er grunnen til at
jeg trenger en annen part til å jobbe med.
Jeg har i min besittelse alle de nødvendige dokumentene for å ha denne
transaksjonen gjennomføres med hell.

Ytterligere informasjon vil bli gitt ved mottak av din raskt svar.
Vær oppmerksom på at denne transaksjonen er risikofritt , er alt jeg
trenger fra deg din ærlighet og tillit .

Vi ber deg svare tilbake til meg gjennom min direkte epost (
micheal_erwin@xxxxxxx )

Med vennlig hilsen.

Micheal Erwin .