FrÃn Dr Mark Harrison

From: Dr Mark Harrison
Date: Sun Mar 31 2013 - 13:03:49 EST

Rakas ystÃvÃ,

Ole hyvà ja voit luottaa? Olen tohtori Mark Harrison pÃÃssà Harlesden, North West London, tÃÃllà Englannissa. TyÃskentelen UBS Investment Bankin Lontoossa. Kirjoitan teille tyÃhuoneestani ettà tulee olemaan valtava hyÃtyà meille molemmille. Minun osasto, joka manageri London Regional Office, huomasin hylÃtty summa  15,4 miljoonaa Great British punta (viisitoista miljoonaa neljÃsataa tuhatta Great British puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidÃn ulkomaisten asiakkaiden Late Mr. Thompson Morrison Kuka onneton tappio elÃmÃstÃÃn onnettomuudessa.

Valinta sinuun yhteyttà on herÃttÃnyt alkaen maantieteellinen luonne missà asut, erityisesti siità syystÃ, herkkyyden nÃiden liiketoimen pankin virkamiehià on odottanut mitÃÃn sukulaiset tulevat-up vÃite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen hÃvinnyt sijoittamalla sukulaisten kolme vuotta nyt, pyydÃn teiltà lupaa esitellà teille lÃhiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta etenee tÃmÃn tilin arvo on  15,4 miljoonaa puntaa siirretÃÃn omaan pankkitilin lÃhiomaiset Late Mr. Thompson Morrison

TÃmà maksetaan tai jakaa nÃità prosenttimÃÃriÃ, 60% minulle ja 40% sinulle. Kaikki mità tarvitset on ladata tietosi meidÃn tietokantaan pankkijÃrjestelmà lÃhiomaiset Late Mr. Thompson Morrison. All I vaatia nyt on rehellinen yhteistyÃ, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme nÃkee tÃmÃn tapahtuman kautta. Ole hyvà sinun tÃytyy pitÃà tÃmà liiketoimi salassa, koska 100% minun kantani minun pankkiin.

Sain yhteystietosi maasi kansainvÃlistà liiketoimintaa tietoa, ja pÃÃtti ottaa sinuun yhteyttà toivoen, ettà lÃydÃt tÃmÃn sopimuksen mielenkiintoinen. Ole hyvà ja teidÃn vahvistuksen viestin ja ilmaista kiinnostusta minà toimittaa sinulle lisÃtietoja. Endeavor antaa minulle oman pÃÃtÃksensà mahdollisimman pian. Minà haluaisin sijoittaa oman osuus 60% omassa maassa.

Antakaa minulle seuraavat tiedot kuten meillà on 7 pÃivÃà aikaa tehdà tÃmà kauppa on erittÃin kiireellinen kiitos.

EnsimmÃinen Sinun Koko nimi .....................
Toinen Matkapuhelimesi numero ..............
Kolmas Yhteystietosi osoitteeseen ......................
NeljÃs Ammatti / asema ..................
Viides Faksinumerosi ..........................

YstÃvÃllisin terveisin,
UBS Investment Bank London.
MANAGER LONDON aluetoimisto
Tohtori Mark Harrison