Mr.Jackson BiaÅa

From: Mr Jackson White
Date: Mon Feb 13 2012 - 17:02:43 EST

Mr.Jackson biaÅa
MÃj numer specjalny: +447-035-902-902
Fax :0862-320-621

Ja jestem Pan Jackson Harlsden BiaÅy, North West London, England.II pisanie tutaj w moim biurze i bÄdzie bardzo korzystne, us.I odkryto porzucone na iloÅÄ funtÃw brytyjskich 20500000 (dwadzieÅcia Grand, a 500.000 funtÃw brytyjskich) ,

NaleÅÄcy do zmarÅego pana Boba OST, niestety straciÅ Åycie w katastrofie samolotu Alaska Airlines 261 w dniu 31 stycznia 2000 crash amerykaÅskich obywateli, a kosztem klientÃw zagranicznych, w tym Åony i cÃrka tylko.

Szukam Twojej zgody, aby Twoja najbliÅszych krewnych / beneficjenta dochodÃw z tego tytuÅu, warto 205.000 funtÃw, a Brytyjczycy w koÅcu funtÃw na opÅacenie rachunku.

To bÄdzie wypÅacana lub procentowy udziaÅ 60% i 40%. ZdobyÅam mogÄ byÄ wykorzystywane do wspierania tego argumentu, my wszyscy jesteÅmy

niezbÄdnych dokumentÃw prawnych.

OdwiedziÅem tÄ stronÄ, aby dowiedzieÄ siÄ wiÄcej o tym incydencie.

http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

ProszÄ dostarczyÄ mi nastÄpujÄce, bo mamy siedem dni, aby uruchomiÄ
Poprzez.
To jest bardzo pilne, proszÄ.

1. Nazwa.
2. TwÃj numer telefonu bezpoÅrednio.