3 YTL ye Program-egitim cd si gordunuzmu?

From: tezbank odev arsivi
Date: Mon Sep 17 2007 - 02:47:15 EST

arkadaslar gercekten para kazanmak istiyormusunuz oyleyse asagidaki linki tikla arkadaslarini uye yap cep telefonuna gelen reklam sms lerinden para kazan.. mailine gelen reklamlardan para kazan... isin acigi sen istesende istemesende bu reklamlar sana geliyor.. en iyisimi para kazan hemde gercekten tatmin edici bir miktar bu.... asagidaki linke benim referansim ile uye olursan avantlarimdan faydalanirsin.... fazladan 45 ytl lik uyelik pirimin benden... bunuda istedigin gibi harcamak sana kalmis... ister alisveris yap... ister biriktir.. tek yapman gereken uye olmak icin asagidaki line tıklamak bilgileri girmek

https://www.superteklif.com/super-uye-formu.aspx?rid=OmFKi07lchY_____eql____

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe linux-kernel" in
the body of a message to majordomo@xxxxxxxxxxxxxxx
More majordomo info at http://vger.kernel.org/majordomo-info.html
Please read the FAQ at http://www.tux.org/lkml/